Vše, co potřebujete pro vaše velké interiérové projekty

Ke každé zakázce přistupujeme komplexně, abychom vyhověli náročným individuálním požadavkům a omezili všechna možná rizika. Řídíme celou realizaci po stránce technické, kreativní a administrativní od návrhu až po předání hotových prostor, aby výsledek odpovídal vašim představám a cílům. A také vyhovoval dohodnutým termínům, rozpočtům a stavebním předpisům. 

Díky propracovanému systému řízení stavby, efektivní kontrole kvality odváděných prací a také společné pečlivé přípravě na začátku vám podle náročnosti projektu ušetříme mezi 5–25 % celkových nákladů.

1.

Capacity planning

Rozhodujte se na základě dat. Ověříme pro vás potřebnou efektivní nájemní plochu vašeho nového sídla.

Uvažujete o stěhování a rozhodujete se mezi několika budovami? Nevíte, která z možností je vhodnější pro vaše podnikání? Váháte nad tím, zda se do nových prostor vejdete? Pomůžeme vám již na začátku se základním funkčním a plošným prověřením jednoho či více objektů a předáme vám kvalifikované podklady pro správný výběr objektu a určení rozsahu pronajímatelné plochy.

2.

Space planning

Ušetřete za nové prostory. Promyslíme společně fungování budoucího prostoru a snížíme náklady na jeho provoz.

Chcete z nových prostor získat maximum? Potřebujete pomoc při vyjednávání o budoucím nájmu? Společně s vámi upřesníme představu, jak bude nový prostor fungovat. Určíme dispozice dle provozních vazeb, stanovíme počet nábytku. Zpřesníme náklady na stavbu. 

Jako konzultanti s dlouholetou zkušeností vám pomůžeme vyjednat nejlepší podmínky budoucího pronájmu. 

3.

Design

Investujte do udržitelných řešení. Navrhneme reprezentativní interiér, který bude zároveň dlouho a spolehlivě plnit svou funkci.

Zajímáme se o každodenní provoz ve vaší firmě. Od zásadních věcí jako je kapacita kuchyněk, postupujeme k důležitým detailům jako je různá výška podlah v jednotlivých místnostech, různé typy povrchů, podlahové krytiny až po kliky u dveří. Navrhujeme, řešíme dispozice, propočítáváme optimální rozložení nákladů. Vše domýšlíme a kombinujeme tak, aby výsledek odpovídal nárokům na ergonomii, hospodárnost a vyhovoval často přísným nárokům na firemní identitu. 

Výrazové prostředky 

  • systémové příčky
  • podlaha/koberec
  • dveře
  • grafika
  • nábytek
  • podhledy

Výstupem je studie interiéru - zadání pro projektovou dokumentaci.

4.

Dokumentace

Zbavte se starostí s papírováním. Postaráme se o veškerou administrativu.

Připravíme pro vás projektovou dokumentaci v rozsahu dle stavebního zákona a zpracujeme projektovou dokumentaci potřebnou pro jednání s úřady, k nacenění stavby a pro realizaci. Výstupem je projektová dokumentace a výkaz výměr. V této fázi vzniká položkový rozpočet.

5.

Další činnosti

Ušetřete starosti s dodavateli. Zařídíme pro vás všechny potřebné doplňkové služby.

Spolupracujeme s prověřenými partnery a podle potřeby je doplňujeme lokálními firmami. Dohlížíme na kvalitu. Zařídíme vše od orientačního systému, návrhu grafiky pro tapety, polepů prosklených příček, dodávky akustických panelů až po pasportizaci nábytku a zaměřování prostor.

6.

Projektové řízení a autorský dozor

Zapomeňte na komplikace při realizaci. Pečlivě plánujeme a kontrolujeme proces výstavby, tak aby výsledek odpovídal návrhu.

Náš zkušený projektový tým používá při plánování zakázek moderní nástroje pro tvorbu podrobných harmonogramů prací, takže přesně víte, kdy se co bude dít. Spolupracujeme při přípravě zadání stavby, podílíme se na výběru dodavatele, kontrolujeme proces výstavby (provádíme autorský dozor), řešíme změny v průběhu stavby, komunikujeme s vámi, abyste si byli jistí, že vše běží podle plánu.

7.

Realizace stavební části

Nechte všechnu práci na nás. Nabízíme pomoc s realizací interiéru již od úrovně shell & core.

Začínáme v hrubé stavbě nové kancelářské budovy, nebo bouracími pracemi ve stávajícím objektu. V prázdném prostoru vytvoříme nejprve sami celý obvodový plášť podle stanovených dispozic a pokračujeme instalací nábytku.

Výhodou tohoto přístupu je, že se společně s vámi můžeme maximálně přiblížit  individuální představě o vašich vysněných kancelářích. K výsledku také zpravidla dojdeme rychleji a s menšími náklady.

8.

Interiérové vybavení a nábytek

Využijte výhody našeho širokého portfolia. Díky více než třiceti letům zkušeností nabízíme nadstandardní přístup k vašim nejnáročnějším požadavkům.

Od celých pracovních míst, přes relaxační zóny, speciální akustická řešení až po doplňky na míru, vždy najdeme to nejlepší řešení přesně pro vás. Spoléháme na vlastní moderní výrobu a mezinárodní portfolio spolehlivých dodavatelů. Po celou dobu projektu je vám k dispozici náš zkušený obchodní tým.

9.

Aftersales

Spolehněte se na dlouhodobý zákaznický servis. Jsme tu pro vás i po předání vašich nových prostor.

Přestěhujeme vás ve spolupráci s našimi prověřenými partnery na novou adresu, postaráme se o ekologickou likvidaci starého nábytku. A až se zabydlíte a časem zjistíte, že potřebujete doplnit některé části vybavení, cokoli zlepšit, nebo vyměnit, stejný tým je vám i nadále připraven splnit jakékoli další přání.

Co pro vás můžeme udělat?

Dejte nám vědět