PPF Gate

Jedna budova, tři různá přání

V létě 2016 jsme se po úspěšné účasti ve výběrovém řízení stali generálním dodavatelem fitoutového řešení a interiérového vybavení jednoho z nových sídel společnosti PPF. Kancelářská budova PPF Gate na Evropské ulici v Praze měla projít kompletní revitalizací tří pater s kapacitou 650 pracovních míst a před námi stála jedna z největších výzev v našem oboru. Zvládnout prestižní projekt a předat hotové kanceláře jejich uživatelům do pěti měsíců. 

Tři patra, tři různé firmy, a také tři individuální představy o podobě budoucích kanceláří. Už v přípravné fázi se ukázalo, že ke každému z budoucích nájemníků bude potřeba přistoupit odlišně. Naším úkolem bylo naplnit jejich očekávání a co nejvíce se přiblížit úvodním představám o kancelářích ve stylu džungle nebo vyjít vstříct přání jednotného barevného ladění interiéru do zelené firemní bavy. Ve všech kancelářích se navíc od začátku počítalo s pestrou skladbou různých funkcí - v plánu bylo velké množství relaxačních zón, konferenčních místností, ale také posilovna, horolezecká stěna, auditorium či projekční místnosti. Vše co dnes již nechybí v moderních kancelářích úspěšných a velkých firem.

Za pět měsíců hotovo

Jak zařídít, abyste logisticky komplikovaný projekt stihli včas a nenechali zaměstnance, kteří se mají nastěhovat do svých kanceláří na ulici? Jako generální dodavatel kompletního fitoutu jsme mohli plně využít výhody, že jsme od začátku mohli prostor sami stavebně připravit a lépe tak koordinovat další činnosti na mnoha úrovních. Průběžně jsme si tak mohli lépe upřesňovat představu o budoucím využití prostoru.

Začínalo se bouracími pracemi – demontáží stávajícího nábytku, odstraněním příček, podhledů a starého koberce. Abychom vše opravdu stihli, probíhaly stavební práce mnohdy dvacet čtyři hodin denně. Po vyklizení prostoru následoval samotný fitout, tedy stavební příprava interiéru. Následně byly místnosti vybaveny celoplošným vysoce zátěžovým kobercem, nainstalovala se nová světla, položily podlahy a vybudovaly příčky. 

Jakmile byl interiér připravený, přišla na řadu tvůrčí práce v podobě designového vybavení. Návrháři se mohli v jednotlivých patrech kreativně vyžít podle zadání příslušné firmy. I tady jsme mohli zúročit naše zkušenosti z podobně velkých zakázek. Zásadní pro úspěch se jako vždy ukázala schopnost propojit potřeby klienta a architekta a za chodu přicházet s řešením problémů, které s sebou nesou všechny podobné projekty. Každá překážka, kterou se našemu týmu podařilo vyřešit nás posunula o další stupeň dál v naší cestě za neustálým zlepšováním našich služeb, které nabízíme našim klientům v náročné disciplíně komplexního řešení komerčních interiérů.

Šimon Opekar
Sales manager

Mnoho věcí se řešilo a designovalo za pochodu, a to zejména materiálové provedení, zda-li je vůbec vhodné a praktické použít do daného konceptu. Vždy je pro nás velikou výzvou přijít na nová alternativní řešení, která jsou technicky dostupnější a přitom neovlivní funkčnost a design. Zároveň, během tohoto procesu garantujeme předem sjednaný termín, který je vždy klíčový pro úspěch celého projektu.

5,000
celková plocha v m2
650
pracovních míst
3
patra

Slovo architekta

Radek Lampa
hlavní architekt

Na vzájemné spolupráci s TECHO oceňuji hlavně velké zkušenosti a vstřícnost. Pokud by se naskytla další příležitost podílet se na projektu právě s TECHO, šel bych do toho bez obav znovu.

Co pro vás můžeme udělat?

Dejte nám vědět