TECHO JOURNAL

Koncept showroomů ŠKODA AUTO

Vydáno dne: 11.9.2015 V roce 2013 zahájila mladoboleslavská automobilka ŠKODA AUTO obrovský projekt přeměny celé tváře značky. Nový vzhled všech modelových řad automobilů následuje modernizace designu prodejních míst po celém světě. Takto rozsáhlý projekt nemá srovnání nejen v historii ŠKODA AUTO, ale ani u jiných značek. Cílem nového konceptu bylo vytvořit reprezentativní a nezaměnitelné prostředí, které bude působit mladším a dynamickým dojmem. Jedním z dodavatelů je také TECHO, které navázalo na dlouholetou spolupráci se značkou ŠKODA AUTO a stalo se jedním z dodavatelů designového nábytku.

Interview s Marcinem Rafalem Sotem

Vydáno dne: 25.9.2015 Marcin Rafal Sot, koordinátor projektu pro CI/CD Roll-out tým, pochází z Polska. Vystudoval německý jazyk a ekonomii. První pracovní zkušenosti získal při stáži v mladoboleslavské automobilce ŠKODA AUTO, jejíhož tréninkového programu se zúčastnil jako první cizinec. Od roku 2005 začal ve společnosti pracovat jako zaměstnanec marketingového oddělení. Poté spolupráci s firmou ŠKODA AUTO na pár let přerušil, ale opět se do ní vrátil v srpnu 2011, kdy nastoupil do oddělení FCICD.

Interview s Jaromírem Kuhnem

Vydáno dne: 5.10.2015 Jaromír Kuhn, koordinátor projektu pro tým korporátního vývoje designu, nastoupil do společnosti ŠKODA AUTO v roce 2001. Po dokončení vysoké školy nastoupil do tréninkového programu, který ŠKODA AUTO vypisuje pro absolventy. Pracoval i přímo ve výrobě a sám říká, že mu to umožnilo pochopit, na čem firma stojí. Na projektu konceptu architektury prodejní sítě nových showroomů pracuje od samého začátku.

Interview s Peterem Olahem

Vydáno dne: 12.10.2015 Peter Olah je 38letý designér interiérů ve společnosti ŠKODA AUTO původem z Bratislavy. O práci automobilového designéra snil už od mala. Design vystudoval na fakultě architektury v Bratislavě, kde si posléze zvolil obor interiérová architektura. Během studia na vysoké škole se mu podařilo vyhrát designérskou soutěž, kterou spolupořádala ŠKODA AUTO, a díky úspěchu v ní dostal v roce 2000 nabídku na stáž v Mladé Boleslavi a následně v automobilce zpracoval i svou diplomovou práci. Po dokončení studia se rozhodl ve spolupráci s firmou ŠKODA AUTO pokračovat a v roce 2002 do mladoboleslavské automobilky nastoupil jako junior designér. Postupem času se propracoval až do současné pozice, kde působí jako koordinátor designu interiéru vozidel společnosti ŠKODA AUTO. Peter Olah se kromě práce pro automobilový průmysl také věnuje průmyslovému designu, architektuře a relaxuje při tvorbě ručně foukaného skla. Již pět let navrhuje poháry pro Tour de France, vyučuje design na vysoké škole a založil projekt na podporu mladých designérů Flowers for Slovakia.